HELGEN

Ursäkta min frånvaro i helgen, men jag har inte orkar skriva alls. Har inte haft så mycket att skriva heller.

I fredags så gjorde jag en hårförlängning på min mamma. Klippte till håret lite för hon ville inte ha det så långt utan vi gjorde det mer för att ge henne lite tjockare hår. Sen färgades det också. Riktigt bra blev det. Sen på kvällen såg jag Idol och sen kom Marcus som hade varit och jobbat.

I lördags såg vi hockeyn. Dom spelade hur bra som helst! Så det var roligt att se.



Igår så gjorde vi inte alls mycket, det var ju så dåligt väder. Vi spelade ett spel med min syster, som jag vann ;) Sen klippte jag min pappa också. På kvällen körde vi tillbaka till stackgrönnan. På vägen fick vi hjälpa några som hade kört ner i diket. Men vi klarade oss hela vägen hem, men det var fan halkigt på vägen.

Så nu ligger jag i Marcus säng och funderar på att gå upp och se Top model avsnittet som jag missade igår. Dom hade visst spelat in det åt mig. Sen får vi se vad jag hittar på. Ikväll ska jag iallafall iväg och klippa en som heter Marcus. Sen slutar min Macke vid 8.

Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du bli frisör? =)

2009-10-05 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0