SOM ETT BARN PÅ JULAFTON

Åh, jag blir alltid lika glad när jag har fått prata med min älskling! Du får mig alltid på så bra humör, jag älskar dej verkligen Marcus ♥

En annan sak som har fått mig på topphumör ikväll är att jag har nyss märkt att vi har fått Comedy Central!! Jag är helt beroende av denna kanal sent på kvällarna då jag inte kan sova, det är den som har hållit mig uppe nätterna när Marcus sover för att han ska jobba men jag är vaken eftersom att jag är arbetslös och sover till gud vet när på mornarna. Alla bra serier går på den här kanalen, I love it! Men nu börjar jag oroa mig för att det är en sån där kanal man får se på ett tag så att man börjar gilla den och sen stänger dom av den så att man måste börja betala för det. Men det är ren onska, så kan man bara inte göra! Dom kan inte retas på det viset, hah men det återstår att se.


8 simple rules


Kommentarer
Postat av: tla

8 simple rules♥

2009-10-05 @ 23:16:32
URL: http://tlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0