SÖNDAG

Så skönt! Har just tränat i ca 1,5 timme. Hur skönt som helst! Nu ska jag snart hoppa in i duschen när toan är ledig.

Sov länge idag, till halv 1. Men det var skönt. Sen låg jag kvar i sängen ett tag och såg lite tv innan jag gick upp och åt frukost. Ikväll ska jag försöka få med Marcus, Robin och Anton på bio. Blev inte igår, vi hyrde en film istället. En spansk rysare, eller vi märkte inte att den var på spanska förän vi började se den så vi blev lite besvikna. Men den var bra ändå. Barnhemmet (El Ofranato) hette den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är verkligen super!.nu till frågan. Jag är arbetslös,och undrar hur du göra för att fördriva tiden?. Jag har sökt massa jobb med har inte fått nått ännu, jag känner mig typ värdelös och bortglömd när mina kompisar har jobb, har du några bra tips på hur man ska tänka för att slippa vakna varje måndag med en klump i magen och ångest för att man känner sig dålig över att inte ha något att fylla dagarna med.skulle vara jätte glad över ett svar =).kramar!

2009-10-12 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0