SVININFLUENSAN OCH LYXFÄLLAN

Jag tror att jag har haft svininfluensan! Min pappa kom hem och berättade att det var många på Sörböleskolan som visst hade fått/haft svininfluensan, och deras symtom var att de hade ont i halsen, i huvudet, feber och att de hade spytt lite. Jag har haft exakt samma symtom. Jag trodde att jag hade fått magsjuka när jag kände att jag började må dåligt en kväll, men jag spydde bara en gång sen kände jag mig hur bra som helst! Så det måste ha varit svininfluensan. Jag tror det, tur jag är frisk nu iallafall!

Det blev ingen hockey ikväll. Jag drog mig ut och sprang istället. Riktigt skönt! Sen tränade jag lite styrka hemma. Nu sitter jag och ser på Lyxfällan, jag blir lika rädd varje gång att jag kommer att hamna där, för jag är inte alls bra med pengar. Men jag ska bli bättre, när jag får ett jobb och börjar få lön! Då ska jag spara, det har jag lovat mig själv, hah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0