VI HAR KÖRT HÅRT

Jäklar så duktiga vi har varit! Jag och min syster for iväg och simmande en halvtimme. Senare när vi kom hem så körde vi en dvd med dans/boxning och sedan pilates. Hur skönt som helst! Så nu sitter jag och väntar på maten. Det blir fisklasange.

Annars så kommer som sagt Emelie ikväll och vi ska ta och sätta i löshåret och klippa henne lite. Då ska jag ta före och efter bilder så att ni får se skillnaden. Det ska bli spännande att se hur det blir, men jag tror att hon kommer att bli skit snygg!

Ikväll är det även Desperate Housewives och Christine så det ska jag absolut se. Sen kommer jag nog att somna ganska tidigt ikväll för jag känner mig rätt trött. Nog för att jag hatar att sova själv, man känner sig så ensam. Saknar Marcus som nästan alltid brukar sova med mig. Iof så får man ju hela sängen för sig själv! Men det är ändå mysigare att ha sin älskling där. Eller vad tycker ni?



Jag älskar dej så mycket! Och jag älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0