BLOGGTORKA

Sorry för dålig uppdatering men jag är inte riktigt på blogg humör just nu.

Senaste dagarna så har jag:

Varit nykter på fest
Kört till Burträsk klockan halv 3 på natten
Fått se Anton och Malin bada när vi kom fram till Burträsk
Myst med min älskling
Ätit alldeles för mycket godsaker
Haft träningsvärk i 3 dagar
Gått på stan
Shoppat en massa
Sålt saker på Tradera
Ätit lunchbuffè men min älskling och Anton på Tatung
Hälsat på min syster på MQ
Haft hur kul som helst

Jag tänkte att jag skulle ta och visa det jag har köpt, men jag måste ladda kameran först!

Ikväll så jobbar Marcus, så jag ska följa med Eva och träna lite arfodans, det är hur kul som helst! Ni måste prova. Men nu ska jag ladda kameran sen ta lite kort!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0