HELGEN

Helgen har varit riktigt bra! I fredags så blev det fest med några från min förra klass och några andra som jag inte har umgåts med på länge, så det var trevligt! Sen i lördags så åt vi kräftor på kvällen hos Marcus med hans familj och några andra familjer, jätte mysigt! Igår så blev det bara lugnt hela dagen. Vi låg i sängen rätt länge, sen på kvällen såg jag Top model och Notting Hill. Robin och Anton kikade också förbi.



Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Marcus jobbar till halv 5 och jag har just fått mig ur sängen. Eller jag ska nog vara snäll och städa Mackes rum så att han slipper göra det sen. Går nog ut och går ett tag också. Ikväll måste jag hem eftersom att jag ska iväg och måla lite imorgon. Sen har jag två stycken som ska klippas i veckan också.

Vad har ni för planer i veckan?


Kommentarer
Postat av: emelie

jag har flyttat till js :)

2009-09-14 @ 12:58:21
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0