STAN

Igår hade jag fullt upp! Först var jag och målade på förmiddagen och på eftermiddagen drog vi iväg till stan. Jag köpte en ny säng (det var på tiden), och lite andra saker. Sen åt vi på Dallas och efter det blev de bio. Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film faktiskt. Efter det så for jag hem till Marcus och myste.

Idag har jag också varit i stan. Macke började jobba klockan 12 så jag for in till stan med halv 2 bussen. Träffade Anton på bussen så jag fick sällskap! Han följde mig till arbetsförmedlingen sen gick vi iväg till Subway och käkade lunch. Efter det skulle han iväg och kolla synen så jag sprang och lämnade en film och sen gick jag runt och kikade lite tills han var klar. Efter det så skulle vi kolla på en ny skjorta till Anton men han hittade inget. Jag däremot köpte ett vitt linne till Marcus nya skjorta! Blev riktigt bra, hoppas bara att jag köpte rätt storlek. Så det har varit en riktigt bra dag och nu sitter jag hos macke igen som slutar klockan 9. Så jag vet inte alls vad jag ska göra. Men det blir nog att träna troligtvis.

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: emelie

haha satan så ful bild egentligen ;P

2009-09-18 @ 10:20:31
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0