ALLA HJÄRTANS DAG OCH JAG ÄR TILLBAKA EFTER EN REJÄL BLOGGTORKA

Dagen har varit hur bra som helst måste jag säga! Ledig för det första och det innebär ju sovmorgon. För det andra så vaknar jag och hittar choklad och gelèhjärtan + en liten björn med ett hjärta och sedan världens sötaste kort! Tack älskling, du är ju underbar!

Eftersom att Marcus jobbade idag så körde jag hem till Burträsk. Har hunnit klippa min farmor och farbror, fikat, ätit god mat, klippt och färgat håret på Ida, satt in lite mer löshår i mitt eget hår och klippt topparna + färgat håret en aning ljusare. Nu har jag just duschat och fixat naglarna som jag förövrigt är väldigt stolt över eftersom att jag har lyckats få dom längre än vad dom varit på länge. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och se en ny serie som jag tog hem idag, Cougar Town med Courtney Cox, kan va bra?



Annars så kan jag säga om det är någon som trodde att jag hade dött eller nått att jag mår bra, väldigt bra! Lite less på att jobba men mina grymma arbetskamrater gör det så mycket lättare, sedan så blir det ju inte sämre av att vi drar till Åre i Mars! Taggar för fullt!

Hörde att imorgon så skulle vi ha återträff med klassen och folk från Ghana som har kommit till Sverige för att hälsa på oss. Vi skulle visst grilla hamburgare vid 5 tiden. Självklart så har jag oturen på min sida och jobbar 16-20...

Hoppas jag hinner förbi en sväng ändå, vi får väl se!

Nu ska jag försöka dra igång bloggen igen, ni får väl tagga mig lite, vad vill ni jag ska skriva om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0