FRANSK MANIKYR

Imorgon ska jag äntligen förlänga mina naglar! Har haft presentkort ända sedan jag fyllde år så imorgon blir det av. Kommer att bli snyggt!



Sen kan jag säga att till er som undrar så är Cougar Town, serien som jag har sett nu hur bra som helst! En annan serie som jag har fastnat i tack vare Marcus är Dexter. Hur spännande som helst. Ska sätta mig nu och se sista avsnittet.

Sen kan jag även säga att biobiljetten jag skulle få gratis eftersom att jag länkade till en viss hemsida i nått inlägg längre ner har kommit. Så gör det ni också, det är ju värt, right?

 


Kommentarer
Postat av: erica

kul att du börjat blogga igen :)

2010-02-17 @ 22:19:13
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0